21 May 2011

CERAMAH PERDANA PAS VS KONSERT SEGERA UMNO

Kemuncak Ijtimak Pas Ganti UMNO Zon Utara Perak di akhiri dengan Ceramah Perdana dengan membariskan pimpinan- pimpinan Pas peringkat Pusat. Akhirnya, UMNO yang semakin libang- libu terpaksa memperkudakan agensi kerajaan (Jabatan Penerangan) dengan mengadakan pertunjukan pentas pada waktu yang sama ceramah perdana Pas diadakan.

Dengan menggunakan premis padang Sekolah Sauk, hebahan dan poster hanya dilakukan pada waktu petang hari konsert itu diadakan. Mudah pulak dapat permit... Seperti biasa persembahan- persembahan menampilkan penari- penari wanita dijadikan umpan untuk menarik kunjungan orang- orang kampung..

Namun begitu Ceramah Pas di Chuar terus mendapat sambutan malah di luar jangkaan kerana kutipan sumbangan pada malam itu mencecah sehingga RM 5000.00.

Hu Pang Chaw (Ketua DHPP Pusat) memulakan ceramah
YB Dato' Seri Nizar mengupas isu- isu di Perak
Ustaz Idris Ahmad mengupas isu kenaikan harga barang
YB Dato' Mahfuz Omar mendedahkan politik kotor yang diterajui UMNO terutama kes Dato' Seri Anwar Ibrahim
YB Salahuddin Ayub mencabar UMNO supaya berpolitik secara anak jantan
YB Hj Zainuddin turut hadir
YDP Pas Lenggong bersama DS Nizar dan Dato' Mahfuz
Sebahagian penonton yang hadir
Pengangkutan bas disediakan untuk mengambil dan menghantar orang ramai yang hadir disebabkan arahan pihak polis melarang kenderaan parking di bahu jalan sepanjang 2 km di kawasan ceramah. Pihak Pas Kawasan Padang Rengas tidak menjadikannya sebagai satu halangan namun perjuangan tetap diteruskan.

TAKBIIR!!! 
TAHNIAH KEPADA SEMUA YANG TERLIBAT MENJAYAKAN IJTIMAK PAS GANTI UMNO DI KG CHUAR, KAWASAN PADANG RENGAS.

SEMOGA IANYA MENJADI REALITI