06 February 2010

KONVOI PIMPINAN PR DI PDG RENGAS



















































Jam menghampiri 3 ptg konvoi pimpinan Pakatan Rakyat Perak tiba di perkarangan Markaz Pas Cawangan Bendang Panjang, Padang Rengas. Konvoi yang diketuai oleh YAB DSR Nizar disambut oleh para hadirin yang terdiri daripada pelbagai kaum membuktikan sokongan rakyat terhadap pimpinan Pakatan Rakyat.

Walaupun dalam cuaca yang panas terik hadirin tetap tidak berganjak dari lokasi majlis sejak jam 2 petang lagi. Mereka datang tanpa dipaksa atau disediakan pengangkutan tidak seperti mana UMNO yang memperalatkan jentera serta kakitangan kerajaan untuk hadir dalam majlis mereka di Ipoh pada malam ini.

Dalam ucapan ringkas DSR Nizar, beliau mendedahkan bahawa UMNO kini terpaksa menggunakan kaedah- kaedah meniup isu- isu perkauman terutamanya dalam memikat hati pengundi- pengundi Melayu.

Antaranya menjalankan propaganda ke kampung- kampung bahawa sekiranya berlaku pilihanraya di Perak, DAP akan meletakkan calon- calon Melayu untuk merebut jawatan Menteri Besar.

Tahniah kepada Datuk Seri Nizar serta ADUN- ADUN Pakatan Rakyat yang terus membuktikan komitmen untuk menentang kezaliman UMNO/BN di bumi Perak ini. Teruskan perjuangan...

Sekitar jam 4 petang rombongan ini bergerak ke Changkat Jering, Parlimen Bukit Gantang.

"RAKYAT PERAK AKAN TETAP BERSAMA PAKATAN RAKYAT"