03 June 2010

UMNO- Israel: Marah- Marah Sayang

Seluruh dunia bangkit mengutuk serangan Israel ke atas peserta konvoi misi bantuan kemanusiaan ke Gaza. Tapi bukanlah sesuatu yang pelik serangan Israel tersebut, kerana kekejaman Israel telah termaktub di dalam al- Quran.

Amerika pun peringkat awal mengutuk serangan Israel tapi seluruh dunia sedia maklum Amerikalah yang menjadi dalang terkuat disebalik serangan Israel tersebut. Kutukan Amerika terhadap Israel hanyalah sandiwara politik semata- mata untuk memuaskan hati negara- negara lain di dunia.

UMNO pun kutuk serangan Israel... tapi biasalah.... kutukan mereka juga boleh dipertikaikan keikhlasannya. Kita jangan lupa beberapa tahun yang lalu UMNO/BNlah yang mengizinkan pasukan Kriket Israel menjejakkan kaki di bumi Malaysia ini. Rakyat bangun membantah.... akhirnya pasukan Kriket Israel dilayan sebagai VVIP, rakyat dan pemimpin pembangkang pula ditangkap dan dipenjarakan.

Kini sejarah berulang kembali.... UMNO/BN mengutuk serangan Israel, tapi dalam jangka masa yang sama UMNO/BN bekerjasama dengan Syarikat APCO Wordwide yang berpangkalan di Tel Aviv, Israel untuk membentuk dan manaikkan imej kerajaan Malaysia.

Bukan setakat memberi nasihat malah lebih RM70 juta dibayar kepada Syarikat tersebut menggunakan wang rakyat. Secara tidak langsung, wang rakyat disalurkan kepada Syarikat Yahudi tersebut untuk membunuh rakyat Palestine khususnya dan manusia di dunia ini amnya.

Apa ertinya korang mengutuk serangan Israel wahai UMNO !!!

Sikap UMNO/BN ini tidak ada bezanya dengan sikap Amerika malah kemarahan tersebut hanyalah bersifat "MARAH- MARAH SAYANG"