12 February 2012

HASSAN ALI JANGA LUPA AGENDA SELAMATKAN AQIDAH NAJIB

Mufti Perak kata Najib “menggadai akidah”.  Hingga ke saat ini penasihat agama Perdana Menteri masih membisu seribu bahasa. Mungkin tengah mencari dalil- dalil kot.... untuk halalkan perbuatan bosnya.
Disebabkan kegagalan penasihat agama PM menjalankan tugasnya, eloklah Mantan Exco Hal Ehwal Agama Islam Selangor yang sedang sibuk bercakap bergegar- gegar tentang aqidah umat Melayu- Islam kononnya.... untuk menasihatkan PM yang kini mula menjadi pujaan hatinya.
Lagi pun Hassan Ali hingga kini masih gagal membuktikan senarai nama orang Melayu- Islam yang dikatakan telah murtad. Adalah lebih baik beliau menumpukan usaha untuk menyelamatkan aqidah Najib dan Rosmah yang secara terang- terang melakukan perkara yang bercanggah dengan syarak.
Seluruh negara sudah pastinya ingin melihat keikhlasan Hassan Ali dalam memperjuang isu ini. Jangan hanya berani menghentam mantan Partinya sahaja setelah impian menjadi MB Selangor tidak direstui oleh rakan- rakan pimpinan PAS.... hancur berkecai menjadi ABU.
Apa tunggu lagi Dato'....