23 August 2009

Koleksi ADUN KATAK











BN berjaya menambah koleksi speasis ADUN Katak yang berasal daripada manusia hasil formula Najib.


Bermula daripada ADUN Behrang, Changkat Jering, Jelapang dan yang terkini ADUN Lunas yang mengesahkan pendaftaran keahliannya sebagai ADUN Katak.

Jika diteliti latar belakang skrip politik mereka, semuanya disebabkan masalah peribadi dan kewangan serata serangan hendap yang dilakukan oleh SPRM. Dalam perjalanan untuk terjun ke Lubuk Katak tersebut, mereka dikehendaki mengamalkan mentera yang telah diilhamkan oleh Najib dengan mengghaibkan diri buat seketika.

Kehebatan mentera ini sangat menakjubkan hinggakan keluarga sendiri pun tidak dapat menghubungi mereka. Diberitakan mereka akan pergi ke alam lain yang tidak dapat dijejaki oleh manusia yang normal.

Selepas muncul semula ke alam nyata, sidang media tergempar pun diadakan untuk mengisytiharkan diri keluar dari Pakatan Rakyat dan menyokong kepimpinan perdana menteri.

Mengikut syarat keahlian ADUN Katak, selepas keluar dari Pakatan Rakyat mereka dikehendaki menjadi ADUN BEBAS untuk mengelakkan penyebaran virus tersebut kepada ADUN- ADUN BN. Sampai bila belum ditentukan lagi dalam perlembagaan ADUN Katak.

Ternyata BN tidak lagi mampu menghadapi Pakatan Rakyat dalam Pilihanraya dan terpaksa menggunakan pendekatan tidak bermaruah untuk mengekalkan hayat politik mereka. YB- YB PKR dan DAP terus menjadi sasaran BN setelah tidak mampu menembusi iman YB- YB PAS.

So, pimpinan- pimpinan tertinggi PKR dan DAP tengok- tengokkan le YB- YB mengkome tu agar tidak menghakis kepercayaan rakyat. Kepada YB- YB PAS, istiqomahlah dalam perjuangan kerana dugaan- dugaan dunia sedang mendekati kalian.