06 September 2010

Pemuda Pas Padang Rengas Buat Laporan Polis Terhadap Zainuddin Maidin

Satu lagi laporan polis telah dibuat ke atas Zainudin Maiden ekoran fitnah beliau terhadap PAS oleh Dewan Pemuda Pas Kawasan Padang Rengas tengahari tadi di Balai Polis Padang Rengas. Kenyataan fitnah beliau terhadap PAS telah disiarkan oleh beberapa media cetak termasuklah media internet seperti UMNO Online dan Utusan Online.

Setelah ditolak oleh rakyat pada pilihanraya umum yang lalu, beliau dilihat cuba kembali untuk menjadi jaguh UMNO setelah mendapat anugerah sebagai Tokoh Terbilang Melayu 2010 daripada UMNO baru- baru ini.

Ekoran keengganannya untuk menarik balik kenyataannya laporan demi laporan polis telah dibuat sebagai tanda bantahan terhadap fitnah yang dibuat olehnya.

Semua sedia maklum terhadap prestasi burukya ketika menerajui Kementerian Penerangan serta menjadi antara penyumbang utama kepada gelombang meluatnya rakyat kepada UMNO/ BN.

Kini UMNO terpaksa mengkitar semula pemimpin- pemimpin yang berfikiran purba yang masih menggunakan kaedah politik lama untuk mengembalikan sokongan rakyat setelah bermacam- macam strategi yang digunakan untuk memecah- belahkan Pakatan Rakyat akhirnya memakan diri.