24 July 2012

ULAMA JENIS NI MEMANG LAYAK DUDUK DALAM UMNO


Ulama Muda UMNO sedang disolek wanita

Seperti mana yang selalu penulis sebutkan, menfitnah memang sudah sebati dengan UMNO. Tak kira apa latar belakang pendidikannya, kalau dah duduk dalam UMNO tahi juga yang dimakannya.

Tanpa segan silu menamakan diri mereka sebagai Ulama Muda kununnya, terpaksalah juga untuk mengikut sifat mazmumah otai- otai mereka (UMNO) bagi mendapat tempat dalam parti. Belum pun di angkat sebagai sayap parti kini mereka sudah pun membuktikan kesetiaan mereka terhadap parti bagi mewarisi sifat MAZMUMAH pemimpin atasan UMNO.

Pendek kata... memang patut pun puak- puak ni duduk dalam UMNO....

Yang lebih menyentuh hati apabila jurugambar Astro Awani (bukan Islam) telah menyebarkan gambar yang sebenar.... Ini kata- katanya
" Sebagai Manusia saya tidak sanggup lagi melihat manusia-manusia yang baik seperti Ustaz Tantawi di tomah dan fitnah oleh manusia-manusia yang jahat ini, sebab itu saya serahkan gambar ini kepada tuan-tuan saya tak kesah kalau saya dibuang kerja oleh pihak Astro. Walaupun saya bukan beragama islam tapi saya tahu Tuhan akan bantu saya. Saya boleh cari kerja di tempat lain."


Tapi UMNO ni bukannya spesis yang ada malu dan maruah...